Sara- I'd never want to see you unhappy, I thought you'd want the same for me

2013-01-17 ♥ 13:48:47
Hej alla ni där ute. Här ligger jag i min säng, sjuk och äcklig. Har legat som ett litet fosterbarn hela morgon. Vaknade med en av dom absolut värsta magsmärtorna jag varit med om. Ville spy samtidigt som jag ville äta upp hela kylskåpet. Tror jag har fått nån typ av magsjuka plus att min magkatarr är där och hjälper till. Hatar. Min. Mage. 
Kollade ut och såg att denna dag såg ju jättefin ut men när det är 25 minusgrader ute stannar man nog inne. Men jag har ändå inget val så jag ska ligga här.. Jag hoppas ni mår bra iallafall! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fdsfsd

2013-01-20 @ 10:52:47
Postat av: Anonym

heh

2013-01-20 @ 11:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0